Friday, February 08, 2002

dalam dirimu penuh kelembutan..
la la la la..
beh tul lagu warisan wanita terakhir..hmm..wanita terakhir??heh..sapa la agaknya wanita terakhir aku nanti yak..sampai skang pon tak jumpo jumpo laie..dah jumpo..tapi milik orang..nak buek camno..dok melepeh je la..padan muka..sapa suruh tak nak approach..malu kunun..
bg aku la..bukan malu nyer sebab utama..tapi ntah..ego maybe..n mebbi sebab aku ni jenis pegang pada KALU DAH JUDUH TAK KEMANA....ntah le..maleh nak pikir lagi..balik mesia nanti baru la nak cerita..

XM..yaps..tgh musim xm la ni..aku amik 4 paper..1 dah abih..tinggla lagi 3..tu pon kamis n jumaat next week..satu paper boleh bawa nota masuk n satu paper lagi..just tulih je pendapat sendiri..blasahhhh..n last paper...Business English..heh..tayah stadi..soklan mesti cam toeic nyer soalan..alah...cikgu english aku pon tau..kalau dia sbuat sesusah pon..abih semua la budak jepon kat kelas aku tu fail..bangang english semua nya tu..tensen aku..tu yg english aku jadi cam cancamarba..hancurrr

dah nak tiba sisa sisa terakhir aku kat Japan..beh gak..rasa tak beh pon ada gak..entah le..cam org tua kekata..hujan mas d negara org..ujan batu d negara sendiri..mana nak sama d negara sendiri..h,mmm..ada rejeki..sampai le lagi ke jepon ..INsyaAllah.

Tiket balik aku 27 mac 2002..naik MAS..samai mesia dlm petang kot..tak pon dekat maghrib.,.hentah le..sapa yg nak amik aku pon tatau..aku pon tak bagitau family aku lagi..lepak kl dulu kot..tp..30 hb..member aku kawin kat ipoh plak..iks...kena rush gak balik ipoh..aiyak...peh tu kl balik..bising la bapak aku..heh..nak buek camno kan..dah terpaksa..dah tu..dlm aprill nanti..kena cari umah kat melaka..kena settle memacam menda..itu lah ini lah..aa..ponin pakcik..tido satt

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget