Tuesday, February 03, 2009

RM250

what does RM250 mean to you?

for some, it means 1 month handphone bill,
for them, it means 1 month food cost,
for the Gazanian, it means barrel of ammo's for ticket to shahid,
for the Saudi Arabian, it means 2 times tips given to drivers,
for us, it means our monthly Insurance fees,

and today,
it means 2 teethes and 4 stitches.

good bye my love good bye my darling.
have to leave you for my better future.
even though its hurt (if not been injected with bius ah)

the dentist use playar to pull of my extra teeth. the cause for all my gum problems.
settled with left side but still have another one at the right side. oh apakah...

mushiba ga honma ni atama ni kuru yarou naa...

6 comments:

Anonymous said...

gigi bongsu kah?

Anonymous said...

minor surgery kan? bengkak pipi siot pastu. sib baik dia bius, rasa la dia kok kek kok kek gigi tu, tapi oleh krn bius, sakit tu tak rasa...

Jebatz said...

bukan
aku ada extra 2 gigi di sebelah kiri dan extra 1 gigi di sebelah kanan. dua2 kat bahagian belakang. tu yg susah nak gosok gigi. selalu ada sisa terlekat sampai abis pecah gigi aku..heh

minor surgery tak jugak. Sebab dia just cabut gigi 2 batang then jahit kan bahagian yang lopong tu..just taknak kasik makanan masuk sementara tunggu luka tu baik betul2.

yg bestnye, aku baru tau aku ada 1 gigi susu lagi (yg dah bergoyang2 sejak 10 thn yg lepas) dan ada lagi satu extra gigi lagi kat barisan depan belah kiri.

ahahaha..extraman betul..heh

Anonymous said...

camner leh ader extra gigi erk? terlebih kalsium erk? ~ sy budak yg x blajar bio dulu(^^i)

Jebatz said...

err..tatau
tanya dr leed lah

Anonymous said...

kakakak.. eh aku pon ada xtra gigi gak (nak gak ader).. gigi kacip ek yg patut ada 4, aku ada 5 kat bwh.. tu yg gigi aku bsepah2 tak muat... dulu masa kat skolah Dr. ckp awak ada kelebihan.. ada xtra gigi (ke dia ckp belapik jek..haha)

Post a Comment


ShoutMix chat widget