Monday, January 12, 2009

Perang

Perang Palestine - Israel semakin berlarutan.
Israel makin kejam dan makin kurang hajar. Dari Stateless, sampai Humanityless.
Memang MANGKUKFULL.
Kelmarin dapat email, katanya, tiap kali ko pakai produk baby JohnsonNJohnson, ingatlah
kanak-kanak Palestine yang mati kena bom itu. errr...iksss

Tapi kan,
Semalam saya dikelilingi oleh orang-orang yang mempunyai intention untuk membunuh.
Kill Kill Die Die
Suasana semasa diselubungi ketakutan yang amat sangat.
Jelas kedengaran bunyi butir-butir peluru keluar dari laras senjatanya.
Yang mengena sasarannya atau pun yang tersasar ke tempat lain.
Bersimpang siur peluru-peluru itu.
Ramai yang mengaduh kesakitan.
Kiri kanan saya sudah terbujur dua tiga tubuh yang terkena tembakan.

Nun di hujung sana sayaterlihat kelibat manusia yang bergerak secara perlahan.
Sah.Musuh.
Saya mengacukan senjata saya ke sasaran. Nafas ditahan supaya apabila peluru keluar, ianya akan terus ke sasaran.
Saya menenang.
Picu diramas perlahan-lahan...
dan..

HOLD! HOLD! HOLD!

Bagero punya marshal.
Baru nak tembak musuh di depan..kalau tidak tentu Saufi dah kena tembakan maha agung dan badannya akan dibasahi oleh "paint bullet" kaler kuning. Ciss

(NUR PANGSUN PAINTBALL)

damage -RM65 per head dan kesakitan kat bahu kanan. Kena juga sedas.

iidane...

1 comment:

kuizikel said...

pergh main paintball tak ajaaaaaak

Post a Comment


ShoutMix chat widget